Kalite Politikamız

• Toplam Kalite felsefesini esas alarak, takım ruhu içerisinde şirket ve birim hedeflerine ulaşılması, 

• İş süreçlerimizin özdeğerlendirme süreci ile gözden geçirilerek, performansımızı geliştirecek önleyici yaklaşımların belirlenmesi, 

• Sürekli iyileştirme yaklaşımı doğrultusunda tüm süreçlerimizdeki verimliliğin uluslararası düzeyde rekabet edebilecek seviyeye yükseltilmesi, 

• Yenilikçi ve yaratıcı yaklaşımların cesaretlendirilmesi, teknik ve davranışsal yetkinlikleri artıracak eğitimlerin gerçekleştirilmesi,

• İşletmelerimizdeki ürün ve müşteri hizmetleri kalitemizi sürekli geliştirmek için müşteri şikâyetlerini ele alma ve cevaplama sürecimizin etkinliğini ve verimliliğini arttırarak sürekli iyileştirilmesi,

• Geri bildirimlerin sürekliliğini sağlayarak, müşterilerimizin her türlü şikâyetini etkin biçimde kontrol altında tutarak çözüme ulaştırılması,

• Müşteri odaklı bir ortam oluşturarak müşteri memnuniyetini sürekli artırılması,

• Müşterilerle ilgili olarak yürürlükte bulunan her türlü yasal mevzuata uyulması,

• Müşterilerimizin istek, talep ve eleştirilerinin kayıt altına alınarak analiz edilmesi ve bu doğrultuda ürün ve hizmet kalitemizin iyileştirilmesini,

  Şirket olarak güvenilirliğimizi müşterilerimiz nezdinde sürekli kılınması

 Müşteri Şikâyetleri Yönetim Politikamızın temel ilkeleri olarak benimsediğimizi ilan ediyor ve organizasyon olarak attığımız her adımda bu ilkeleri gözetmek için hep birlikte ve var gücümüzle çalışmayı taahhüt ediyoruz.